AYYYY LMAOOOO

  • 30
  • 1 324 929 790

NHẬN XÉT

  1. kurb

    ultimis are terrible people jesus christ

  2. All_money_in _ jd

    Not sure if anyone who knows will see this years later but what BO3 zombie maps can you complete to cutscene with only 3 players

  3. Rose DR

    Hey umm Noah how do you put keyboard and mouse on bo3 ?

  4. Michael Kabra

    I bet he thought the goodbye video would get more views lol

  5. pallmally

    now at my 3th playtrough and iam at 2 hours and 30 min .... its so much fun to play it again and again xD .

  6. xKyrum

    bro that guy that donated 5$ just to talk shit really kinda irritated me just shows that hes just jealous of what Noah has built for himself really glad to see that Noah didnt let that effect him

  7. Intelligent Guy

    far from the worst map.

  8. Ayush Da best

    26:50

  9. Burnwitch

    He keeps bitching about glitches but to me every down was legit and he's just shit at this game im tired of hearing him complain about everything

  10. FkW Huncho

    Love Noahj456, good Southern heart is what my momma calls it.

  11. Samuel Treas

    Guessing at 3:04:54 Ethan is the perfect candidate

  12. Shivelft Margaretapd

    0:10 *”this is the thing u need.” 𝐠𝐭𝐚𝐯.𝐛𝐮𝐳𝐳* *”Am I right?”* *垃圾。Lord*

  13. Zotac store

    Hey nouh remember you said during your subnautica world record reaction you’d play below zero when it fully releases it fully releases tomorrow pls don’t lie to us

  14. Joe Gerges

    Noah:its not going well for me then oohhh!!! I got speed cola

  15. SmokeyOwOs

    Still one of my favorite cutscenes from the series

  16. Chara Dreemurr

    The song that play is by Lil Cobaine called "Let it play"

  17. Garrett Kelley

    Now it’s time for Noah to speed run this game

  18. peter joyce

    Lol "hard earned" , he says sat playing video games all day.

  19. Richard Preciado

    Time goes by fast I remember pre ordering bocw now it's half a year old☹️

  20. Vegas Guy Doing it Live

    Your guns stay strong into late rounds... is that thing you have buffed in your settings. Round 12 no pack and it’s mowing those Zambies down. Sheesh!!!

  21. Vegas Guy Doing it Live

    It wouldn’t be a video without Mylo going down multiple times. 😆😆😆

  22. Montana Tatum

    Noah’s face when he told him to go get the king contract on him!!!

  23. Crimson_Bagz

    Me when the

  24. John Silva

    I was warned, yet i still came here

  25. Heavyarms150

    If your gonna be either a battlemage or a spellsword you gotta at least have serana make you a vampire because harkon's sword is pretty badass but only if your a vampire.

  26. JC Brothers

    I wonna know how fast he got demonitized

  27. shiel86

    You should try Dead Trigger

  28. Wilma Rose

    38:57 fat kid moments.

  29. GTP APEX

    i grew up watching your videos, thank you for everything.

  30. Jason Keill

    Two of those mini guns were the goliaths miniguns

  31. GrizzMoe Marley

    Where is the “Ammo wall buy” for the D.I.E machine on the boss fight??? I circled the entire bottom floor and did not find it nowhere

  32. datboy israel

    I got the rai k from the mystery box twice in a row

  33. Hunterkiller studios

    Well people where going back to past instead of the future and where going back to Transit aka BRAZI

  34. Snafu

    Noah if you had the chance would you beat the living doggy doo out of the rando that connected?

  35. LeVergetton

    Juggerwicho le gana

  36. Beefy Chief

    This is not just game of the year material. This is one of the greatest resident evil games alongside Re4 which is one of the greatest games ever made.

  37. Christopher Rodriguez, PA-C

    Noah's obvious relief after getting his guns back

  38. Stephen G

    I was laughing my ass off at 00:16:01 when Noah was fighting that big ass shaggy hair beast with the giant hammer and he couldnt hit a single shot to save his life, literally. Mr. no scope YY 360 no look, upside controller across map, head shot all day in COD but cant hit a single shot on a giant ass beast standing right in front of him for nothing.... U literally missed like 6 shots in a row, 4 sniper and then 2 magnum shots all in a row back to back misses. I honestly think that would be harder to recreate again than actually hitting ur shots. U keep saying these enemies arent fair and u keep running out of ammo but u also waste so much missing shots constantly. I get that its prob harder to shoot in this game compared to COD but dude, just take ur time, watch their movements to find the best time to shoot and then unload. Its like ur either shooting way to early and arent even lined up yet or shooting way late and waiting way too long to take a shot and then the enemy just dodges it. Games like this most certainly award people with patience.

  39. Blue

    btw who's were at 2021?

  40. Blue

    NoahJ456: The nuke god

  41. dummy

    this makes me wanna cry so bad 😩

  42. Trevin Beckman

    14:38 “That’s not good.”

  43. Adept Drop

    you trash

  44. ZyGuy

    The day the thiccness died...

  45. Gabriel Sanchez

    Love how he just casually starts reading in the middle of an intense battle😂😂

  46. LogichHP

    It would not let me talk to peck the curtain was closed

  47. Alex Poser

    Yes siaaaaa

  48. Swamp Talk Podcast

    Noah’s got a big old dong

  49. puggygod 12

    Yet this is still the most dinamic than cold war

  50. NumbVenom YT

    Lowkey cried

  51. Kabia Snivy

    *so that explains all the noise I've been hearing*

  52. Murphy Polk

    This whole time I was watching because ofc I got a rush of memories seeing the thumbnail. I was watching this video yesterday and was like thinking leeroy got buried in the Easter egg I wasnt aware of what happened i was enjoying taco tuesday and thought your content was great thank u.

  53. Swamp Talk Podcast

    I hate it when Noah doesn’t buy ammo and then complains he doesn’t have ammo omg

  54. M C

    Mr waffles thanks for being here as Noah is triggered af killed me bruh

  55. Reo641

    127 comments?

  56. c32g

    9:55 Noah didn't notice lmao

  57. Majd Khoury

    1:31:16, "I can run this way, I though I was trapped here". BO Zombies has affected him so much. 2:05:28, even the Tranzit Bus.

  58. lil_bleachbottle

    Yo

  59. GrEEnBlade L

    How to start prepping for shooting a school

  60. Carlson Okemoew

    6:34 did anyone else see him snap onto something?

  61. Elijah Helphingstine

    I can’t stand watching anybody but jev play this 😂this guy is HORRIBLE 😂GG tho

  62. Cody_MW

    See y’all back here for RE9

  63. Trenton Meyers

    Me learning what deadahot does “ oh hey that’s sick “

  64. Brian Lester

    This game needs dlc i dont see why not this is the 1st RE game i would be willing to play

  65. Glitchy 76

    7:41 THE VENGABUS!

  66. VICGAMING

    Can u help I don’t have the blue orbs

  67. The Moose

    POV: u thought he was playing alcatraz when u saw the map first

  68. Carson Seay

    Guys....do anyone else realize how similar this start is to Resident evil 4? 4+4 is 8 and also resident evil 4 was one of the best if not the best game of their series. Bunch of small details that are very similar to resident evil 4. Something to think about. Interesting

  69. Fake

    My man Noah missed so much! Gotta get better at actually looking at the map and searching lmao. Love you Noah!

  70. Slasher 2304

    1412

  71. Hamster C.U.L.T

    Lol

  72. Jack Taylor

    you should have certain days when you take a break from work like every few days

  73. Riley Rowan

    You probably had Rona when you got sick on your vaycay 😂😂😂

  74. Shanne fleming

    WHO els Checked the commets to see if its reale 😂

  75. Cotton Nissen

    What’s worse? Them playing game for 3 hours or me watching this for 3 hours

  76. Christopher Rodriguez, PA-C

    That's what I call miracle hand cream

  77. Aest

    im not the easter egg guy im the one who does it while my friend trains

  78. Ty_Braek

    So Ethan can reattach his hand multiple times and grow a new heart, but can’t grow a couple of fingers back?

  79. Nugenman Gaming

    dissatisfied, didn't see tall mommy fast enough

  80. Gachabean321

    I speedrunned with 1hour with my cousin the first to speed run in a duo just punch a high boi